söndag 26 juli 2009

onsdag 22/7

Det blev stan på dagen. Det var sol och 19 grader så såklart så ska vi umebor va stolta och slita av oss kläderna och tro att det är en toppen sommardag. Jag var med linnea och ellen. Jag och ellen drog till sabwey som vanligt och åt våra mackor. Vi gick funt och tittade på kläder och ellen hittade en sjukt snygg tröja. Sedan vid 7 så skulle vi dra oss hemmåt men vi träffade mina och ellens tjefer som bjöd oss alla på glass. Under tiden vi satt och stekte i solen och åt våran glass så kom ginnet, antonio och amile. Det var roligt att träffa dem för det var så länge sedan :D Vi tog bussen och for hem för att fixa till oss sedan drog vi till kyrkudden och va med massa sköna mäniskor. Träffade två sköna killar emil och chol. Jag kunde inte sluta skrata åt dem. Sedan på natten drog jag hem för att sova.

Inga kommentarer: