tisdag 18 augusti 2009

Arkitetur och inredning!

Första dagen på gymnasium... Cyklade med Ellen till skolan för vi började kl 11:00. Jag och Ester som kommer gå i samma klass följde efter en grupp som sedan visade sig vara fel efter ett tag. Så vi gick tillbaka till aulan. Där hittade vi rätt grupp. Sedan fick vi massa information tills det var tid för lunch. Även där gjorde jag bort mig... Jag pratade med öppen mun och nös medans jag drack så de sprutade upp vatten i mitt ansikte. Men det blev mest roligt. Sedan var det bara lite mer info tills vi slutade. Min klass värkar va ganska bra i alla fall :D

Sedan drog jag, Ellen, Elsa, Petra, Linnea, Julia och Izak till stan. Vi satt ute och fikade medans vi pratade om hur allt hadde gått. Nu ska jag äta middag sedan ska jag nog ut

Inga kommentarer: