tisdag 17 november 2009

17/11

Nu va det ett tag sedan, men ärligt talat så beror det på att jag är för LAT!! Jag tror inte jag orkar berätta vad som har hänt tidigare men jag får heltäckande sluta va lat och skriva när jag kan. Idag var jag på sjukhuset för att kolla upp min handled som har haft damp sedan cykel olyckan. Hon jag var hos kunde inte säga så mycket så jag fick en nu tid nästa vecka. Sedan for jag till stan och köpte min lunch. När jag kom till skolan var det bara Cad kvar så jag satt och började rita på mitt drömmhus. Jag länktar redan till nästa vecka när jag får fortsätta. När jag klev på bussen var Julia där så vi pratade tills hon behövde hoppa av. Nyss kom jag hem från att ha varit med Stephane ett tag. Nu ska jag se GoosipGirl sedan blir det att sova...

Inga kommentarer: