lördag 13 juni 2009

enu en rolig kväll!!

På dagen for jag och jobbade och tjänade 360 kr! Jag är stolt!! Sedan var det hem och äta middag som jag gjorde skälv för den delen. Jag ringde Ellen och frågade vad som skulle hända i kväll och alla skulle typ till Mariehem så jag for också dit. när jag, Linnea och Ellen kom dit så var det tomt i idrotts salen så vi gick till affären på Mariehem med såklart var den stängd också så då var det bara att gå tilbaka. Då hadde alla killar komigt so vi drog in och körde basket tills Petra och Bahar kom. Då var det bara att dricka!! Vi hadde roligt hella kvällen dansade och busade. När klockan blev drykt tolv så var det bara för mig att cykla hem :( Det var för att jag ska även jobba i morrn. Jag är endå stolt för jag cyklade från mariehem till umedalen på 35 min... Så nu är det bara att sova så jag orkar gå up i morrn och tjäna med pengar.

Inga kommentarer: