fredag 12 juni 2009

Torsdag kväll/natt!!

Shit va kul det vart i går!!

Först for jag in till stan för att se på när Ellen, Petra och Linnea skulle sjunga på scenen vid apberget. Efter det träffade vi allt och gick runt och letade fest och se efter ett tag hittade Bahar en på Haga. När vi har gått halva vägen dit så fick vi veta att det inte var någon fest så då var det bara att gå till vasaplan. Där väntade alla killar och så hittade vi en annan fest som var på Grubbe. Jag, Ellen och killarna tog bussen och när vi kom fram så fick såklart jag och Ellen komma in och även killarna. Vi träffade massa roligt folk. Det var roligt ända tills alla blattarna och linnea, Petra, Elsa kom för då tyckte han som bodde där att det blev för mycket så alla fick lov att gå ut. Jag tror att vi stod där ute ungefär 30 min före Finn och hans tre kompisar kom. Då for jag och Ellen med dem. Klockan höll på att bli ganska mycket så jag bestämde mig för att ringa björn så någon kunde komma och hämta mig så jag fick åka hem till dem. Det var Robin som kom och Ellen, Finn och hans kompisar fick åka med till stan. Sedan bar det hemåt. Robin var jätte trevlig och när jag kom hem så gick jag och la mig på en gång.

Inga kommentarer: