söndag 24 januari 2010

Fjåårtisar

Igår var jag med Ellen och Linnea och vi hade så sjukt tråkigt så vi tog på oss sjukt mycket kläder och 17 par sockar. Sedan sprang vi ut och röjde på umedalen! Vi drog till oss sjukt mycket uppmärksamhet och det var riktigt roligt! Sedan gick vi hem till Ellen och såg en film. En snabb och kort förklaring men det får duga :P

Idag har jag varit med Linnea och Julia. vi va hos mig ett tag och chillade tills vi gick på en promenad. Sedan gick vi med julia en bit hem så hon inte behövde gå själv. När vi kom in drog vi fram allt smink jag hadde och la på hundra lager smink och gjorde oss till riktiga fjortisar! Sedan så tog vi ju såklart cam egobilde!!! Nu sitter jag här och håller på att somna så jag får säga god natt!

2 kommentarer:

guess who ;) sa...

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ANNAAAAA kom din riktiga personlighet fram nu eller? HAHA KÄNNDE DU DIG HEMMA HAHAHAHA ne skoja lite där va
du var faktiskt fin tom som fjortis OMG OMGOMGOMGOGMOGMMG HUR LYCKAS DU :O PUSSSSSSSSSSS PÅ RUMPAN HIHIHHIHIIHHIIHIH ÄLSKLINGSANNAPANNA HIHIIHIHIHIHEHHEHHEHEHHEHEHEHEHEH

takes my pain away sa...

asså du är störd du vet det va? :O