torsdag 14 januari 2010

mitt lov!

Mitt jullov har nog varit de bästa nånsin! Har varit mycket med tjejerna och killarna på Haga. Julafton med släkten var roligt och nyår var nästan perfekt!
Men sista helgen på lovet (alltså i Lördags) var en konstig dag/natt... Först drog jag in till stan med Emelie, Julia och linnea och så funderade vi på vad vi skulle göra sista dagen på lovet och då visade det sig att Emelie var ensam hemma. Så jag drog dit vi sex på kvällen och vi tänkte chilla vi tjejerna och några killar. Men helt plötsligt ska några till killar komma och så ett tag efter det kom det enu mer killar! Det blev nästan en korvfest... Men kvällen var riktigt rolig och skön! Sedan kom Emelies päron hem och så drog alla hem mellan 12 och 2. När jag kom hem så satt jag mig vid datorn och så ringer telen såklart! Då var det efterfest på stan som jag skulle med på! Det var sjukt roligt och jag och linnea kom hem 10 på morgonen och hade inte sovigt ett skit. Då var det bara att sova bort hella söndagen!

Inga kommentarer: