onsdag 10 februari 2010

kärlek!

Jag kom just på att det snart är alla hjärtans dag så då tänkte jag att jag skulle bli lite djup när det gäller kärlek!
Jag kan rakt ut säga att jag aldrig riktigt har varit kär! Visst har jag varit kär så det pirar i magen när jag ser en/den killen men aldrig ordentligt kär. För den delen så har jag väldigt svårt för att falla för en kille och rädd för förhålanden. Det beror nog på att jag aldrig har sett ett lyckligt förhållande som har hållit. När jag var tre år skilde sig mina föräldrar och ingen av dem har haft ett förhållande sen dess. Även så har förhållande runt mig fallit samman så man kan nog inte säga att jag hade en sådan bra syn på kärleken mellan en man och en kvinna tills bara ett litet tag sedan.
Men denna alla hjärtans dag blir det att sitta hemma och deppa med cola och en godis skol tror jag nog om inte någon bjuder ut sig såklart;)

Inga kommentarer: