torsdag 11 februari 2010

Tatuering!

Jag som säkert alla andra ungdomar vill ha en tatuering! Jag har funderat väldigt länge på vad jag vill ha för motiv. Jag anser att om du ska skaffa en tatuering så ska den betyda något spec. Inte så att man har ett Kina tecken på armen som betyder korv bara för att det är snyggt! Så jag har funderat nu ett tag och idag bestämde jag mig för vad jag ungefär vill ha! Min bror är sjukt duktig på att rita så jag bad han att rita up något snabbt enligt min beskrivning och det gjorde han såklart. Såhär kommer den se ut ungefär :D

Själva förklaringen till trädet är lite svårt att förklara men jag ska försöka. Du vet om en skog brinner ner så tar det inte lång tid innan den börjar växa på igen... Samma sak med familjen en vad som händer så finns den där och kommer alltid att göra det! Inte för att jag vill sätta eld på min familj eller något sånt!!!
Nu gäller det bara att få mina päron att säga att det är okej ;)

Inga kommentarer: