lördag 29 november 2008

bio :P

Jag och Stephanie träffades ett tag innan vi tog bussen. När vi satt på bussen så klev förs linnea på bussen och berättade om vad som hade hänt innan hon kunde fara. Sedan klev Ellen, Petra och Julia på bussen. Vi visste redan att de skulle på någons kallas men vi trodde inte de skulle fara samtidigt som oss. När vi va på bussen kom vi på att Ginnet och Antonio kanske också vill följa med. Vi ringde Ginnet och han tog första bussen han kunde men Antonio svarade inte före vi satt i bio salongen. Stephanie skrek inte en gång men det kan jag förstå för man skriker inte när någon får sina händer mosade :P Efter bion så stod vi på Vasaplan ett tag och jag fick prata med Ginnet om killproblem men de hjälpte inte så mycket (förlåt Ginnet :P) sedan for jag och step hem och vi gick runt ett tag innan vi for hem till oss skälv. Så nu sitter jag här och ska ha tråkigt eller något sådant tills jag somnar :P

Inga kommentarer: