torsdag 20 november 2008

mina veckor!

Jaha då var det ett tag sedan jag skrev men man kanske kan säga att jag har haft för mycket att göra. Men här kommer de lite kort om vad som har hänt i mitt liv sedan jag skrev sist.


v. 44

Då hade vi lov och de var jätte skönt! De var ju nu ett tag sedan så jag mins inte så mycket vad som hände men jag Stephanie och eller har sätt den nyaste Ariel! De var jätte rolig!! Sedan var vi hos Ginnet och hade roligt. Eller man kanske kan säga att det var Ginnet som hade roligt :]


v.45

på söndagen vecka 44 var det av mot Lycksele. Jag tänkte om jag åker sent på kvällen som kommer de ju såklart inte var någon på bussen! Men nej då de vad ju fullt!! Jag fick sitta brödvid en gammal gubbe som luktade konstigt och typ satte på mig mitt bälte :( De var läskigt. Sedan så praoade jag på Nya Tryckeriet i tre dagar från 06:00 till 16:00. då var roligt men de fanns inte så mycket att göra. Jag hade märkt att de fanns typ en eller två bilder på vägarna av nakna tjejer i varje rum. De var konstigt för de jobbade ju tjejer där också men när jag kom in på tjej toan så förstod jag! Det var massa bilde av halvt nakna killar på vägarna och tro det eller ej men de blev obehagligt. När jag berättade det för Stephanie så lävade jag att jag skulle ta en bild så hon kunde få se. På torsdagen for jag hem och tog de lugnt.


v.46

vecka 46 skulle jag vara på en annan prao plats men jag var i skolan istället. Jag har varit ganska mycket sjuk så då kunde jag ju ta och jobba ikapp med de andra. Jag var hemma på måndagen för mitt becken hade dampat igen :/ men alla andra dagar var jag på skolan. Jag tror seriöst att jag aldrig har gjort så mycket som jag gjorde de 4 dagarna! Jag gjorde en engelsk uppsats, en no uppsats, en halv svensk uppsats och så var det jätte många ord från so vi skulle översätta. Det blev 3 A4 papper men olika ord och vad de betyder.

Inga kommentarer: