fredag 21 november 2008

olika skolor

I dag har vi varit ute och kollat på gymnasie skolor. Jag och Stephanie kollade på östra/ hotell och restaurang och Midgård/ media. På för middagen var vi på östra och de var roligt men jag kommer nog inte gå hotell och restaurang. Det var inte riktigt min grej :/ vi fick även äta där och maten var inte god! jag tror de byggde om och det var därför vi fick mat som var ditt körd. Efter det tog jag och Stephanie en ”promenad” och så straks efter det så kom bussen som skulle ta oss till midgård. När vi kom fram träffade jag Kajsa och hon sa att Ellen var i matsalen och skulle fara sedan. Jag orkade inte stå kvar och vänta tills hon var klar så då gick jag och Stephanie till aulan. Eller vad den nu hette. Efter vi hade suttigt där ett tag så kom Emma och Marika. Emma skulle kolla på musik och Marika på media. Jag och Stephanie skulle kolla på musik produktion men vi bytte snabbt till media. Vi fick gå en tipps runda och sedan var det en gammal gubbe som berättade om de 3 åren man skulle gå där. Sedan fick vi sluta.


Jag gick med Marika på lite affärer efter skolan. Sedan kom mamma till stan och så for vi till doktorn. Det gick bra och jag hoppas på att det hjälper.


Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra :/ min bror vill att jag ska vara barnvakt men jag vet inte riktigt om jag orkar i dag :/

Inga kommentarer: