fredag 6 februari 2009

Ännu en dag

Jag kan nog inte säga att det var en bra början på dagen! När jag vaknade var jag så glad för att jag hade sovit en hel natt på jätte länge och så inser jag att det är skolan… Det var inte en bra känsla. Även om det var elevens val dag så sög allt. Jag räknade seriöst minuterna tills jag fick dra från den där jävla satans skit hålan! Jag här märkt en sak! Jag tar åt mig av allt alla säger även om det är en nära vän och ja jag vet det är löjligt men jag orkar bara inte :/ Tack och lov för att vi fick sluta tidigare.

När jag kom hem kröp jag ner i sängen och jag kan såga för första gången att jag verkligen ville dö… Mamma drog up mig och fick mig känna mig glad igen för vi skulle backa typ bullar. När vi var klar med det så var det redan middag och jag ringde Emiley sedan och frågade om hon ville hitta på något så det slutade med att vi gick på bio. Vi såg BENJAMIN BUTTONS OTROLIGA LIV och den var jätte bra med sorglig. Brödvid Emiley satt den gubbe som hela tiden gav oss dödar blicken när vi pratade med varandra och jag skrattar fortfarande åt det :P vi behövde gå lite tidigare för att hinna med bussen och så en kar jag behövde gå förbi vägrade typ flytta på sig så jag råkade kliva på han och han blev jätte arg! Men inte fan bryr jag mig :P

Nu sitter jag här och vill inte gå och lägga mig för det är öppet hus på min skola i morrn och det suger!!

Inga kommentarer: