fredag 13 februari 2009

Fredag den 13

Då var det kväll igen… Har bara gått i skolan 1 dag den här veckan :/ Det känns inte så bra med vad kan man göra?

Vi tre i dag hämtade pappa upp Jens för de skulle hjälpa Robin att flytta till Umedalen. När de var klar med det så kom killarna till oss och pappa och jag åkte till k-rauta. Vi köpte färg för jag ska måla om mitt rum i morgon. Efter det så for vi till killarna och hämtade en soffa som Robin skulle ha i sin lägenhet. Sedan bar det av mot stan!

Jag gick till station för att träffa Ginnet och Stephanie men på vägen ditt så träffade jag Elina och Miriam… De berättade att de hade sätt Ginnet och Stephanie stå och röka men det visste jag ju redan så jag gick in på station. När jag kom ditt fick jag vet att ”helvetet” hade brunstigt ut för Stephanie hennes pappa har fåt för sig om att hon röker på! Jag kan garantera att det har hon aldrig gjort i hela sitt liv! Sedan köpte vi biljetterna till bion. Vi såg i taket lyser stjärnorna. Den var bra men jag tror nog att jag ska läsa boken för jag har hört att den är mycket bättre.

När jag kom hem så började jag städa ut massa saker från mitt rum så jag inte behöver göra allt i morgon. Så nu sitter jag är i mitt rum och har helt tomma väggar och inget på hyllorna! Men nu ska jag sova så jag orkar måla i morgon.


Inga kommentarer: