fredag 19 september 2008

Fredag fan va skön dag!!



Fan vilken skön dag de var i dag!! Efter skolan kom Ellen som i går och så gick Ginnet runt en timme och letade sina nyklar som han sedan hittade i sin ficka! Sedan så visste vi inte vad vi skulle göra men de slutade med att vi gick och köpte pizza. Vi får till mig och åt och mamma hade dukat jätte fint åt oss :D. Ellen fick se massa gamla bilder på folk som hon känner, som jag har gåt i samma klass med. När vi hade ätigt klart så drog mamma fram kameran och tog massa bilder och de var bara pinsamt!! Men då fick jag och hämtade min och så tog vi också massa bilder :P. sedan så fick vi in på mitt rum och vi tjejer fixade håret eller Ellen fixade håret på oss : ] sedan så såg vi en film som heter step up. Jag och step tyckte den var tråkig så vi gick och satt fast lampor på min cykel så mamma blir glad. När vi kom tillbacka så låg Ginnet och Ellen och gosade såklart och de gjorde de ett tag till.. sedan blev klockan mycket så vi följde Ginnet till bussen sedan for vi runt lite på Umedalen tills vi skulle vara hemma.


Åååå va skön dag de här måste vi göra oftare <3





Inga kommentarer: