fredag 5 september 2008


Okej nu börjar de bli riktigt jobbigt att vara sjuk!! jag hatar de och jag saknar att vara i skolan!! De e fjärde dagen från skolan men de känns som att de har gått månader sedan jag var ute och fick prata med någon förutom mamma.. Förstås jag har pratat mycket med Stephanie över telefon men det är inte samma sak ju!!

Jag har sätt hella första sesongen av Greek. De e roligt och så slipper jag sitta och se på dåliga tv program på tvn. Men de var bara 22 avsnit så de tog inte lång tid att se klart. Sedan började jag se en serie som heter The Secret Life of the American Teenager. Ifrån borjan verkade den dålig men efter några avsnit så fasnade jag i den serien med.

Så de enda jag har gjort nu när jag är sjuk är sovit, ätigt, gåt på toa, pratat i telefon och sett på olika serier..

Inga kommentarer: