tisdag 2 september 2008

Jaha då va man sjuk igen.. jag som vill va i skolan ju!! men men så kan de ju gå :P stephanie berättar allt som händer så jag går nog inte miste om så mycket. får nog inte gå i morgon och de suger :(

De e konstigt men jag tror de här året kommer bli underbart i skolan!! jag har blivit av med gamla sopor som jag borde ha blivit av med för långe sedan!! Jag tror att de e först nu jag förstår att allt bara var onödigt skit och att jag borde ha förståt vilkna som var mina riktiga vänner för länge sedan.. Men de e tur att jag har kvar de som verkligen är ärliga och inte bara kör sitt egna race och skitter i vem de kör över.

I fredags hade vi skolfoto som inte va roligt!! Jag vet inte hur de blev men de och jag hoppas de blir bra. På kvällen så såg jag och Stephanie The Dark Knight på bio.. De e den bästa filmen jag någonsin har sätt och jag kan inte ens beskriva hur bra Heath Ledger som spelade Joker. Jag tycker att alla borde se den filmen på bio!! de e värt pengarna!!!!


På Lördan bakade jag bullar som blev jätte goda. Senare på kvällen va jag med Ellen vi hade jätte roligt och jag tror inte jag ska skriva vad vi gjorde :P ( De e inte perverst!!)

På Söndagen så hade jag huvudverk när jag vaknade.. De va inte roligt! Jag låg och såg på tv typ hela dagen och de går bara skit på söndagar ju. Senare på kvällen gick jag ut med Stephanie på en liten promenad och fick prata om hur oerhört bra filmen va i fredags.

Inga kommentarer: