torsdag 25 september 2008

Tisdag..

I tisdags så planerade vi att fara på stan men när jag kom hem s sa mamma att jag skulle jobba! Så Stephanie och de andra fick fara före. När jag var klar med städningen så for jag ner till stan. Under tiden jag for till stan så jävlades jag och Ellen men Stephanie. De a jätte roligt tyckte vi men inte hon. När hon hade surat ett tag så skrattade vi bara åt de. Sedan fick vi runt ett tag sedan hamnade vi nere vid kajen. Där satt vi ett bra tag. Sedan blev jag såklart hungrig så de andra följde med så jag fick köpa något att äta. Vi gick till station och hängde där tills jag och Stephanie behövde gå hem men Ginnet och Ellen stannade där ett tag. Vi gick hela vägen från stan till Umedalen men de var jätte skönt och jag hoppas att vi kommer göra de fler gånger. När vi kom hem satt vi oss och pluggade.

Inga kommentarer: