torsdag 16 oktober 2008

I går

I går var en för jävlig dag som blev faktiskt riktigt rolig…
När jag vaknade på morgonen var det en sådan dag när man ska dra täcket över huvudet och bara somna om!! Men jag behövde gå till skolan och jag var bara allment sur tills lunch rasten, då låg jag på soffan men huvudet i Ginnets knä och så råkade Michel kasta ett pingisraket i skallen på mig och de gjorde jävligt ont!! Jag började skratta och gråta samtidigt tills jag kom in på toan. Då var det som att allt kom samtidigt och de blev bara en stor jävla röra av allt!! Jag fick sitta inne på skolsysterns rum i två timmar, jag fick lov att prata med hans en utav dem.. Allt kändes för jävligt och jag ville bara hem.. sedan så slutade de med att jag Ginnet Michel och Stephanie for till stan. På stan träffade vi Linnea, Petra, Julia, Antonio och Ellen. Efter ett tag behövde de flesta fara så då ar det bara jag, Stephanie, Linnet, Ellen och Antonio kvar, i gjorde inte så mycket vi chillade typ bara på stan. Sedan behövde även Antonio fara och straks efter det kom Ginnet. Vi fick runt lite vi också och så slutade det med att vi satt på max tills alla skulle fara hem. Det blev faktiskt en riktigt rolig dag :D

Inga kommentarer: