söndag 12 oktober 2008

Min Helg!

Jaha då har ännu en dag gåt och i morron är vi ledig från skolan så de e skit skönt. Ska nog sova hela dagen. Men helg har varit jätte roligt först på..

Fredagen for jag och Stephanie till stan med Ginnet och Antonio. När vi kom ditt träffade vi Ellen på en gång och så började Antonio tjata om att han var hungrig (när Antonio inte har ätigt så blir han grinig). På stan träffade Ellen några av hennes kompisar som satt med oss när Antonio skulle äta. De försökte få honom att beat boxa mot Ellens kompis som var väldigt duktig, men han vågade inte!! Sedan lite senare på kvällen kom Petra och Linnet till stan också och så hängde vi på stan tills jag och Stephanie skulle hem.

På lördag vaknade jag klockan 6 för jag skulle va hundvakt åt min brors hund. Hanna hade sagt att han skulle somna direkt när vi kom in men nej nej han ska inte sova han ska leka och riva mig i ansiktet så jag inte kan sova!! Han är jätte gullig när han är still men de va han typ inte :( på kvällen va jag med Ginnet, Ellen och Stephanie vi gjorde inte så mycket vi for till Ellen och hade jätte roligt :D jag älskar verkligen att vara med de!! Det är aldrig tråkigt :D vi jävlades även med Antonio och de a jätte roligt!

På söndag så vaknade jag klockan 8 för vi skulle till travet på loppmarknad. Mya och Maria var också där så de var faktiskt roligt och jag fick ju pengar för de så ;) sedan ringde Stephanie och frågade om vi skulle på stan. Så vi for med Ellen och så träffade vi Petra, Linnea, Julia och Elsa men de skulle på bio klockan nio så efter de kom Ginnet och så hängde vi på SF taket. Sedan klockan halv elva så tog jag bussen hem och så nu sitter jag här :P

Fan va rolig helg det ändå har varigt!! Hoppas de kommer fler av dem!!

Inga kommentarer: