måndag 13 oktober 2008

stan i dag igen..


Jaha då har ännu en dag gåt som har varit bra! I går natt satt jag och smsade med honom igen :] han är så söt så jag nästan håller på att dö!! Jag vill bara kyssa honom :]

Jag vaknade halv två i dag.. fan va skönt de var :] när jag gick up så klädde jag på mig sedan började jag städa mitt rum. Det var på tiden för de var bara en stor hög men kläder. Sedan kom Stephanie och så for vi till Ellen och sedan skyndade vi oss till bussen. Vi gick runt ett tag i stan tills Ginnet kom, vi for till mecka och köpte fika. De var lika gått som vanligt. Sedan var klockan så mycket så jag behövde åka hem. Sedan pluggade jag till engelska provet jag har i morgon. Jag tror de kommer gå ganska bra faktiskt. Nu sitter jag här och ska stänga av datorn och läsa lite mer i boken Carolina tvingar oss att läsa. Det är ondskan av Jan Guillou.

Inga kommentarer: