måndag 20 oktober 2008

Min Helg igen!

Jag har märkt att jag inte är så bra på att skriva om saker den dagen de änder och det lår inte bli någon förändring på det!

Fredag…

Jag var hemma från skolan och de hade jag även varit på torsdagen så :P jag åkte till stan med Stephanie men först skulle vi på Nolia för att vi skulle hjälpa min mamma att bra saker. När vi skulle dit så åkte vi buss med Ginnet och Michel.. de var roligt som vanligt och så bestämde vi att vi skulle ses i stan sedan. Ginnet skulle hem och handla eller något och Michel vet jag faktiskt inte varför han skulle hem. När vi kom till stan så träffade vi Ellen, Petra och Kalill. Det blev lite problem och tjejerna höll på att få panik, sedan visade det sig att Bahar och linnea bara hade jävlats med dem. Enligt mig var de jävligt roligt och jag kan skratta åt de fortfarande. Sedan gick vi med Ellen och Julia till bussen för de skulle hem. Men Ellen sa att hon skulle komma sedan hon skulle bara hem och äta. Sedan träffade vi Ginnet och gick och åt. Vi hade ass roligt och Ginnet skämtar med oss som vanligt. Efter någon timme så kom Ellen till stan och bara ett litet tag efter de kom Michel och Antonio. Vi hade roligt hela kvällen och vi hade dans tävling och massa andra roliga saker.

Lördag till söndag..

Stephanie sovde hos mig från fredagen till lördagen. Vi gjorde inte så mycket vi såg en film och bara tog de lugnt. De var jätte skönt och vi skrattade mycket som vanligt.. jag älskar dig och vill att du alltid ska vara i mitt liv.. Stephanie du betyder mycket för mig :*

Inga kommentarer: