fredag 13 juni 2008

13/6 18:24

Jag hatar min telefon! Den ska alltid ringa när jag försöker sova och när man svarar låter alla så förvånade att de väckte än. Det är väl normalt att sova till 15:00 när man har sommarlov!?

I dag vaknade jag av att mamma kom hem efter hon hade handlat och då gick jag up och klädde på mig. Just när jag skulle gå ut så skulle mamma komma och vecka mig. Jag sa att jag var vaken och kommer till köket snart. När jag kom och satt mig i soffan frågade mamma och jag hade druckit kvällen innan! Troligtvis för att jag såg så för jävlig ut (det gör väl nästan alla när de är ny vakna?). Jag hade inte druckit så det blev inte en sån stor sak av det.

Det var jag som fick lov att göra matt i dag och det blev pizza. Det är ju inte så jobbigt att göra. Men när jag skulle ta ut dem fick mamma gör det för jag tål inte värmen jag bränner mig bara.

I kväll ska jag vara med Stephanie och sitta uppe länge men inte för länge för jag ska fara till pappa i morgon.

Inga kommentarer: