onsdag 11 juni 2008

Ny dator :D


I dag hart jag varit på Onoff igen! Denna gång var jag med Stephanie och jag köpte en data (På bilden). så först tog vi bussen såklart ditt och det gick bara bra men Stephanie klagade på att jag alltid är tyst i bussen. Men man vet ju aldrig vem som sitter och lyssnar! När vi kom fram var det samma snälla kille som hjälpt mig. Efter vi hade gjort det gick vi till welly:s och köpte en glass och satt och roade oss tills bussen kom. Vi åkte den jobbiga bussen som tar tid men vi hade mycket att prata om så det gick bra. När vi klev på bussen hem så la jag up kartongen i mitt knä så troligt viss såg man vad det var i påsen. Under hela vägen hem var det en tjej som satt och glodde på oss. ( man vet ALDRIG vem som sitter och lyssnar). Sedan tog jag och cyklade hem . Min bror hjälpte mig att få datorn och fungera och det var väldigt snällt av honom!

Nu på kvällen har jag varit med Stephanie. Vi cyklade runt lite i kylan och det hände inte så mycket. Nu sitter jag vid min nya data och överför musik från den gamla och det är jobbig!! Snart ska jag nog sova. God natt!!

1 kommentar:

stephanie sa...

klaga inte på att du har fått en data anna lilla :p