tisdag 10 juni 2008

38 dagar sedan!

I dag är det 38 dagar sedan min klass kom hem från våran klassresa. Det var jätte roligt vi for runt i Europa i 2 veckor. Det känns tråkigt att vi äntligen har varit på klassresan för vi har planerat den i 2 år. Men nu finns det bara jävligt mycket bilder och filmen som hans (läraren) måste bli klar med som minne.

  • Umeå - Malmö
  • Malmö - Wassenaar
  • Wassenaar - Amsterdam
  • Amsterdag - Wassenaar
  • Wassenaar - London
  • London - Paris
  • Paris - Eisenach
  • Eisenach - Berlin
  • Berlin - Sachsenhausen
  • Sachsenhausen - Köpenhamn
  • Köpenhamn - Umeå

Jag älskade Amsterdam för det var så oerhört vackert där, mycket affärer och för att killarna va söta . Nackdelen var att vi inte fick va där så länge.
Jag måste skaffa en lägenhet där när jag blir vuxen för ingen borde gå miste om en sådan vacker stad.

London va inte nå roligt för det var bara likadana hus överallt och killarna var garanterat inte snygga. (i alla fal inte de vi såg).
Men av alla gajder vi hade så var gajden i London bäst. Hon var rolig och man somnade inte av hennes röst som man gjorde av gajden i Berlin.

Jag är så glad över att jag fick göra denna resa med min bästa vän även om vi inte satt bredvid varandra i bussen men jag vill ha min skönhets sömn. min klass är underbar och jag älskar er alla :)!

Inga kommentarer: