torsdag 19 juni 2008

i vecka

I veckar har jag varit på konfan och det har varit ganska roligt även om fjortisarna tror att de är bättre än alla andra. Som tur är har jag Lollo! Det finns en tjej på konfan som ger mig rysningar! Hon är läskig och skrämmer mig! I går så var vi i olika grupper och så skulle man göra så skit med små barn som spelar fotboll. Men jag for hem efter ett tag för jag började må dåligt. När jag kom hem så ringde jag Stephanie och frågade om hon kunde följa mig på stan för jag kunde inte de andra dagarna. Jag hittade de jag ville ha! :D

I dag vet jag inte riktigt vad jag har gjort!

I dag vaknade jag vid 12 tiden. Jag gjorde lunch och efter det såg jag teve fram till middagen. Efter middagen så följde Emely mig till matbiten och köpte glass och vi pratade lite. Det var roligt för hon är en rolig meniska och så har hon gjort så mycket bra för mig bror!! ( Emely är min brors tjej) sedan såg jag lite mer tv. Efter ett tag skulle hon fara till hennes hästar och jag frågade om jag fick följa med. Jag hade ju ändå inge bättre för mig. Hon körde moppe och jag cyklade. Jag höll i hennes tröja så det gick fortare men det gjorde så ont i händerna och jag gled några gånger. Jag kände mig klumpig men men det finns ju inte så mycket att göra åt det. Efter vi hade varit hos hästarna for vi in till stan och köpte några saker till Jens och mamma. Sedan skulle Emely hämta sin data och sedan skulle vi hem. Nu håller jag på ladda ner nå spel Jens har fixat åt mig och så laddar jag ner en film. Ska nog se den och gå och lägga mig efter det. Det är ju midsommar i morrn :D

Inga kommentarer: