tisdag 10 juni 2008

En för jävlig dag!!

I dag har det varit en hemsk dag! Jag har varit på dåligt humör hela dagen.

  • Första saken som hände var att det regnade och jag hatar när det regnar!

  • Andra saken som hände var att såklart ska jag bråka med mamma om små löjliga saker.

  • Tredje saken var när jag skulle cykla till bussen blev jag jätte blöt om baken och behövde sitta i bussen i 2 minuter ( jag var blöt hela tiden)

  • Fjärde saken var att jag bråkar ännu mer med mamma men den ända positiva saken med hela dagen var att vi skulle fara och kolla på en bärbar dator till mig.

  • Femte saken mamma har inte fåt pengarna vi ska köpa den för!

  • Sjätte saken var när jag och mamma skulle gå till Birgit (mammas kompis som gör underbart fika) så kör en bil i en stor vattenpöl och jag blir jätte blöt från midjan och neråt!

  • Sjunde var när jag kom hem och min bror berättade en sak jag hälst vill glömma.

På kvällen va jag med Stephanie och det var roligt.

Inga kommentarer: